Bewertungen von Malu Haarlem

Neue Beurteilungen

5.0
Hanane
26 November 2023

Heel erg lekker en goede portie!

Karin
23 November 2023

Het eten was weer heerlijk!

Myrna van der Veldt
21 November 2023

Zalig!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Andy
20 November 2023

Rijst was taai en koud. Normaal altijd lekker zacht en warm. Loempia’s en extra garnalen waren ook al koud. Zeer slechte ervaring vandaag. Ben ik niet van ze gewend helaas

Monique
18 November 2023

Heerlijk. Kwam alleen half uur later dan vermeld. Maar dat was nu geen probleem

Antwort von Malu

Hartelijk dank voor uw feedback! Graag willen wij namens Malu Poke wel onze excuses aanbieden voor de vertraging

Marcel
18 November 2023

Eten was lekker, maar we hadden zonder rode ui besteld. Helaas was dat niet goed doorgegeven. Bezorging krijgt 3 sterren omdat de 3 euro bezorgkosten best hoog zijn. De bezorger zelf was heel vriendelijk.

Tim de Koning
16 November 2023

Top service. Aardige jongens! Eten is super vers en erg smakelijk! Aanrader!

Merel
15 November 2023
Arthur
13 November 2023
Tataian
13 November 2023

Bedankt ik heb heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ronald Hessen
12 November 2023

Heerlijk en gezond! Snelle en correcte bezorging.

Saskia
11 November 2023

Geweldige service, heerlijke bowls

Linda
11 November 2023
Sandy
9 November 2023

Vers, lekker

Chanthal N
7 November 2023
Antwort von Malu

Thank you so much :)

Marieke
6 November 2023

Heerlijke pokebowl, leuke bezorging en een kleine attentie omdat er de vorige keer iets kleins mis ging. Top bedrijf!

Antwort von Malu

Super fijn dat u dit zo mooi op pakt :) Dank hier voor

Harm
6 November 2023

Eten was weer lekker en het was ook op tijd bezorgd 👍

Antwort von Malu

Bedankt voor de feedback

R Bleekman
3 November 2023

Heerlijke pokebowl met zalm gegeten. Bezorging ging probleemloos

Antwort von Malu

Hartelijk dank voor de feedback :)

Laura Notten
3 November 2023

Heerlijk!

Antwort von Malu

Bedankt voor de feedback

Gabriel
31 Oktober 2023

Alleen maar Ă©Ă©n zakje soya saus voor een grote poke bowl. Vis was niet zo vers

Chaima
30 Oktober 2023

De beste pokebowls van Haarlem!

Antwort von Malu

Hi Chaima, hartelijk dank voor de feedback :)

Kim
26 Oktober 2023

Weinig saus, ebi was zacht.. mis de crunch.. en avocado bruin :/

Saskia
26 Oktober 2023

Heerlijke poke bowl, de beste van Haarlem

Antwort von Malu

Onwijs bedankt!

Raimondo Mocci
26 Oktober 2023

Heerlijk weerđŸ‘ŒđŸŸ

Antwort von Malu

Onwijs bedankt voor de review :)

Carla
25 Oktober 2023
Nathalie
24 Oktober 2023

Er werd netjes gebeld dat de bestelling later kwam. Zat lekker veel kip op en zoals gewoonlijk de smaak top!!

Ineke
22 Oktober 2023
Raimondo Mocci
21 Oktober 2023

Was weer heerlijk!

Mark
21 Oktober 2023

Was voor 1800 besteld, maar werd pas om 18:15 bezorgd. Dit had iets beter gekund.

Romy
20 Oktober 2023

Gisteravond een pokebowl besteld bij Malu. Op mijn pokebowl had ik ananas en mango besteld en voor de mango ook extra betaald. Helaas was er 2x ananas op gedaan.

Stan Severin
18 Oktober 2023

Hi Malu! Ik bestel regelmatig bij jullie en ben eigenlijk altijd zeer tevreden. Deze laatste bestelling was een beetje een uitzondering. Bij binnenkomst bleken de deksels van de bakjes te zijn gegaan tijdens het vervoeren waardoor een deel.van de ingrediënten in de tas waren gerold. En verder was de rijst koud en bijna krokant, het leek erop alsof de boel al een tijdje stond. Met andere woorden: niet de kwaliteit die ik van jullie gewend ben!

Merel
16 Oktober 2023

Regelmatig bestel ik hier , dit keer was t niet lekker. De rijst was ijskoud met grote klonten, iets wat bij jullie juist altijd wel goed is . De opmaak was slordig en zonder liefde op elkaar gewakt

Beth
14 Oktober 2023

Niks op aan te merken. Alles picobello in orde!

Dominique van Kessel
13 Oktober 2023

Het was weer heerlijk.

Sander Baljé
12 Oktober 2023
Raimondo Mocci
12 Oktober 2023

Was weer heerlijk en goed gevuld!

Yvonne
10 Oktober 2023

Wederom top ook de bezorging đŸ‘đŸŒ

Jan
7 Oktober 2023
Bianca Biermann
4 Oktober 2023

Pokebowl smaakte heerlijk. Bestelling was ruim 15 minuten te laat, wel aardige bezorger.

Herman
2 Oktober 2023

Was half uur later dan gevraagd, vind ik wel vreemd omdat ik het 2 uur van te voren besteld had. Maar mijn dochter vond het lekker. Das belangrijk.

Patricia
2 Oktober 2023

Heerlijk als altijd! :-)

Dominique
2 Oktober 2023

Ik bestel hier regelmatig & ben iedere keer weer positief verrast! Ze bezorgen optijd & het eten is ook echt altijd lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H .V.
2 Oktober 2023

Altijd tevreden. Helaas was dit keer de rijst droog.

Jop
1 Oktober 2023

Zoals altijd een heerlijke Poke bowl! Krokante kip#quinoa#edamme bonen etc. Genoten! 😋

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan Terpstra
29 September 2023

Altijd top

Jay jay
29 September 2023

Top top en top

Chaima
29 September 2023

Heerlijk gegeten, Malu Poke stelt ons nooit teleur!

Ingrid Keur
28 September 2023

Altijd super lekker en goed verzorgd

Hennie
28 September 2023

U I T S T E K E N D Vers en lekker Als altijd!

Stacey
27 September 2023

Perfect op tijd bezorgd, zoals altijd. Alleen is de kwaliteit normaal gesproken ook perfect maar nu voor het eerst niet: het leek minder vers bereid en de saus, sesamzaadjes en kokosvlokken waren heel summier gebruikt. Ook miste ik de wasabi, maar dat is niet onoverkomelijk.

Carotfarmer
26 September 2023
Marloes
26 September 2023

Heerlijke verse Pokébowl! En lekker snel en vriendelijk bezorgd. Dankjewel!

M
26 September 2023

Helaas deze keer niet zo goed. De bakken waren niet dicht geplakt. Dus alles lag door elkaar. Geen stokjes en soja saus er bij. Kort om een rommelige. Jammer

Bijman
25 September 2023

normaal gesproken heel tevreden maar deze keer veel minder tevreden: vanwege minimaal avocodo (terwijl je daar een notabene 1 euro extra voor betaald) bij zowel die van mijn dochter als die van mij, evenals de babyspinazie: twee blaadjes waarbij de tofu taai was i.p.v. knapperig, dus even geen succes.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Saskia
24 September 2023
Marion
24 September 2023
Nvt
23 September 2023

Zag er zeer vers, gezond en heerlijk uit, bezorging was ook volgens doorgegeven tijd. Zal zeker voor herhaling in aanmerking komen.

Dominique van Kessel
23 September 2023

Was weer heerlijk.

Dane
22 September 2023

Pokebowl was lekker!! Jammer dat witte rijst kreeg Ipv quinoa waar ik om gevraagd had

Marieke
19 September 2023

Zoals altijd helemaal top!

Mike
18 September 2023

Super tent!!! Beste van haarlem alles vers en vriendelijk personeel Tot snel weer!

Fie
17 September 2023

Iets te veel saus wordt dan te overheersend voor de rest lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Myrna van der Veldt
17 September 2023

Was echt top deze keer, heel vers en smaakvol! Hopelijk volgende keer weer zo goed👍

B. Van Der Plas
14 September 2023

Tijdig geleverd echter kun je niet voor de zoveelste keer kipstukken door de helft snijden om het er 5 te laten lijken.

B
11 September 2023
Diana
11 September 2023
Caroline Mattaar
10 September 2023

Heerlijk! Vers en lekker op tijd geleverd! Ik ga vaker bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Raimondo Mocci
9 September 2023

Heerlijk gegeten zoals altijd!

N
9 September 2023
Moon
8 September 2023
Jop
8 September 2023

Het was weer ongelooflijk genieten, de lekkerste krokante kip poké bowls die ik ooit genoot. Zålig!

Merel
6 September 2023
René
6 September 2023

De PokĂ©bowls waren weer heerlijk en rijk gevuld met zalm en tonijn, zoals standaard het geval. En niet verhoogd qua prijs, ook leuk. 😉 Het blijft een topzaak!

Birgitte
6 September 2023

Alles wat zowat door elkaar gehusseld, misschien teveel bewogen?? Edame bonen waren vrij hard! En rijst wat net ietsje een bite. Niet wat ik normaal van Malu had gekregen. Jammer

F
6 September 2023

Super lekker!

Petra Witteman
5 September 2023

Zoals altijd, heerlijk gegeten!

Ellen
4 September 2023

Beste pokebowl die er is! En snelle levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

C.van Barlingen
4 September 2023

Helaas was de poké bowl "cruncy kip" veel minder dan we bij jullie gewend zijn. Miste ingrediënten, weinig kipstukjes, geen topping/sausje waardoor het simpel en niet verrassend was. We hadden de dag ervoor de zalm variant bij jullie gehaald die was werkelijk fantastisch!!! De bestelling werd eerder bezorgd, gelukkig waren we thuis.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Melanie
4 September 2023

Heerlijk eten, maar alweer een ingrediënt vergeten op mijn zelf samengestelde pokebowl waar ik extra voor betaald had. Dit is al meerdere keren nu voorgekomen. Erg jammer. Verder erg lekker namelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandy
4 September 2023

Heerkijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bob Cordemeijer
2 September 2023

Altijd ruim binnen de tijd. Nooit een verkeerde levering gehad, en de opmerkingen worden altijd gelezen!

Jelle
1 September 2023

Eten is altijd goed. Bezorging was heel slecht vandaag. Op een heel ander adres afgeleverd en gewoon in de gang van een flat gebouw neergezet.

Heleen
1 September 2023
Fabienne Koning
31 August 2023

Super lekker als altijd en goed bezorgd. Fijn dat de sap nu in fles komt met dop in plaats van mogelijk knoeien tijdens bezorgen met een rietje. Verbeterpunt zou zijn om de sides niet in 1 bakje te doen ivm vega en niet vega.

Zen U.
31 August 2023

de bezorging was snel, zoals altijd! en voor zo’n lage prijs vulde de maaltijd mij goed. ik bestel altijd van hier als ik een gezonde en vullende maaltijd wil hebben!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandy
30 August 2023

Heerlijk

Barbara
29 August 2023

Heerlijke pokebowl!

Merel
28 August 2023

Heerlijk, vers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

John
27 August 2023

Het was weer heerlijk en de bezorging mooi op tijd.

Paulien
26 August 2023

Malu is m'n lievelingseten

Jill Koolwijk
25 August 2023

Super lekkere bowl, snelle bezorging en aardige bezorger 😊

Ellen
24 August 2023

Vers, goede portie, klantvriendelijk en op de afgesproken tijd klaar.

Lenneke Vork
22 August 2023

Het eten was lauw . De bezorging was 20 minuten te vroeg

M
20 August 2023

Het was super lekker. Jullie waren alleen de krab vergeten. Wel voor betaald.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patricia Vet
20 August 2023

Helaas moesten we een uur en 3 kwartier wachten op de bestelling. Het zou er na 65 minuten zijn, het werd een uur en 25 minuten!

Bakker
19 August 2023

Good as always

Marjolein
19 August 2023

Wederom heerlijke pokebowls. Bezorging was keurig op tijd! Volgende keer bestellen we hier weer!

Illia
17 August 2023
Lisa Ruis
17 August 2023
Jay
10 August 2023
Antwort von Malu

thankyouuuu so much

Beth
8 August 2023

Kan geen verbeterpunten bedenken. Eten was lekker en voldoende. Bestelling op de minuut af op tijd bezorgd. Zeker vaker bestellen

Antwort von Malu

onwijs bedankt!

Anja
8 August 2023

Superverse en lekkere bowl

Antwort von Malu

Vriendelijk dank voor dit compliment!

Jenny
8 August 2023

Was weer erg lekker en supersnel bezorgd, toppie

Antwort von Malu

Suuuuper bedankt :)

Naut
7 August 2023
Vera
5 August 2023

Heerlijk eten! En goede service! Bij bezorging bleek er iets mis te zijn, telefoon werd snel opgenomen, ik werd vriendelijk, goed en snel geholpen met goede oplossingen.

Misja
5 August 2023

Normaal als ik bestel is het goed van smaak en de rijst altijd on point. Nu was de rijst niet even rijstazijn niet even verdeeld over de rijst en was de avocado erg bruin en oud.

Mel
4 August 2023
martijn pekelharing
4 August 2023

Het leek wel of de bestelling was gevallen. Alles zat door elkaar. En een bak was open gegaan en de inhoud lag in de zak. Dit was niet wat wij normaal van Malu zijn gewend.

Marjet
4 August 2023

Heerlijk gegeten

Nina
3 August 2023
Kelly
3 August 2023

Normaaal super fan van jullie, al me collega bestellen oook! Maar gister viel het tegen ! Kip totaal niet krokant, rijst heel papperig !

Caroline
2 August 2023

Ik heb meerdere keren hier besteld en de laatste twee keren vond ik het echt niet zo lekker als dat ik gewend was.

Paul
31 Juli 2023

Gezond en erg lekker.

Peter
28 Juli 2023
Willem Overes
27 Juli 2023

Heerlijk eten en hele aardige bezorger. Ons adres was wat moeilijk te vinden maar hij deed erg zijn best om ons eten zsm te bezorger en bleef vriendelijk. Top!

Bo
27 Juli 2023

Beste!!!!!

Saskia
27 Juli 2023

Service en kwaliteit, beide perfect.

Enrique
27 Juli 2023

Disappointing for the price paid, more expensive than the competition and less tasty/interesting.

Petra
26 Juli 2023

Zoals de vorige keren , heerlijk 👌👌

Anoniem
24 Juli 2023
Jorn
24 Juli 2023

Top!

Mariëlle Visser
24 Juli 2023

De poke bowls welke wij hadden besteld kwamen niet overeen met de bowls welke wij hebben ontvangen. De meeste ingrediënten kwamen niet overeen en ook de extra ingrediënten hebben wij ook niet gekregen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

André de Lange
22 Juli 2023

Zoals gewoonlijk was de pokébowl weer heerlijk!

Ruud
21 Juli 2023

Het was erg lekker đŸ‘đŸ»đŸ˜‹

Jenny
20 Juli 2023

de rijst had iets meer naar sushi rijst mogen smaken (zuurder) verder prima

DK
20 Juli 2023
Saskia
19 Juli 2023

Was weer heerlijk, zoals altijd.

Paulien
17 Juli 2023

Top, vriendelijk personeel

M
16 Juli 2023

Was heerlijk, super

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chantal
15 Juli 2023

Erg lekker zeer zeker voldoende kwa medium bowl.

Yvonne
15 Juli 2023

Zoals gewoonlijk was het weer top

Jasmijn
15 Juli 2023

Hij was weer lekker en goed gevuld. Mijn vader had helaas knoflook i.p.v. uitjes als topping gekozen maar daar kunnen jullie niets aan doen. Bezorging vlot, netjes en goed zoals altijd.

Naut
14 Juli 2023
Sandy
14 Juli 2023
Veronica
13 Juli 2023

So yummy! Particularly the salmon bowl :) Thank you Malu!

Sam
10 Juli 2023

Eten was weer lekker. Helaas was er wat ruw met de tas omgegaan, dus de deksel was open gegaan en een deel van de maaltijd zat in de tas.

Sanae
7 Juli 2023
Carine
6 Juli 2023

Top

Lars
6 Juli 2023

Goeie service en goeie kwaliteit pokebowls!

Esther
5 Juli 2023
Olav
4 Juli 2023

Lekker maar erg jammer dat de deksel van het bakje af was gevallen en er best veel toppings in de tas waren gekomen

Melanie
2 Juli 2023

Altijd heerlijk, alleen waren er helaas chiliflakes op mijn pokebowl gedaan terwijl ik deze niet had aangevraagd. Het was te doen, maar had er meer van kunnen genieten zonder het hete gevoel en tranen in mn ogen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J
2 Juli 2023
Jop
1 Juli 2023

Pure verwennerij de pokĂ© bowl van Malu. Ik ben verslaafd aan die met krokante kip en quinoa. Vurrukkulluk! 😋

N
1 Juli 2023

Snel, lekker en vers. Bestel hier inmiddels bijna wekelijks

Shwlly
30 Juni 2023
Ricky
28 Juni 2023

Snel en binnen de beloofde tijd bezorgd! Altijd erg lekker, Malu! 😀

Mila
26 Juni 2023

Hi, I received my order today. Unfortunately, the order was prepared incorrectly. I ordered baby spinazie and wakame salade, but instead I’ve got edame beens which I am allergic to. Let me know what can be done about it. Thank you. Kind regards, Mila

Sandra
25 Juni 2023

Levertijd was volgens Malu lang, daarom belden ze om ons te informeren en iets ter compensatie aan te bieden. Wat een goede service! En, zoals altijd, heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick
25 Juni 2023

Vaker hier besteld, elke keer dezelfde goede kwaliteit. Meerdere pokebowls uitgeprobeerd, maar allen zijn lekker. Helaas vandaag bij het afhalen wel wat langer moeten wachten terwijl ik ruim van tevoren had besteld (maar is ook een goed teken als het druk is)

Olaf
25 Juni 2023

Smaakte onwijs goed. Duidelijk verse producten waar ook niet zuinig mee werd gedaan. Tevens een ontzettend aardige bezorger!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Deborah
22 Juni 2023

Heerlijk zoals altijd!

Saskia
21 Juni 2023

Was weer heerlijk, zoals altijd.

Marco
21 Juni 2023

Wauw, wat een supersnelle levering. En wat was het weer lekker

Mirte
20 Juni 2023

Overheerlijk en nog warm: 9 loempia's en poke bowl! En dan ook nog keurig op tijd bezorgen! Fantastisch! Malu blijft mijn vaste adres voor Poke bowl.

Antwort von Malu

Onwijs bedankt voor je feedback en mooie woorden. Waarderen wij enorm

Lina
19 Juni 2023

De lekkerste poké bowls!! Bezorging ene keer wat beter dan de andere keer, maar is te begrijpen. Als het dan wat langer duurt, wordt het dan ook goed opgelost. Erg tevreden:)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Malu

Onwijs bedankt voor uw fijne feedback, en bovenal voor uw begrip omtrent onze delivery! We blijven ons best voor u doen

anoniem
18 Juni 2023
Antwort von Malu

Erg bedankt!

Xandra
18 Juni 2023
Antwort von Malu

Onwijs bedankt voor uw feedback Xandra, dit waarderen we enorm!

Celine
17 Juni 2023

Ik had een glutenvrije pokebowl bestelt en in de bijschrijving gezet wat voor alternatief ik zou willen als de kip niet glutenvrij was. In kreeg geen alternatief, enkel een kip pokebowl zonder kip, dat was dus een beetje jammer. Normaal groot fan van jullie!

Jop
16 Juni 2023

Niets heerlijkers dan mezelf na drukke dag te verwennen met MALU’S zalige PokĂ©bowl quinoa/krokante kip. En altijd supersnel bezorgd, top! 👍

Antwort von Malu

Kykkkkkkk dat is nou eens feedback! Hartstikke bedankt voor de lovende woorden Jop! Wij kijken er weer naar uit :)

Lisa Ruis
16 Juni 2023
Antwort von Malu

Thank you so much!

Francisca
15 Juni 2023

Heerlijk eten, goed gevulde bowl en snel bezorgd. Altijd lekker en gezond bij Malu!

Antwort von Malu

Dag Fransisca, wat een mooie review zeg. Hier worden wij blij van :)

Astrid
14 Juni 2023
Antwort von Malu

Geweldig Astrid!

Simon
14 Juni 2023

Heerlijke rijk gevulde Pokebowl gegeten. Snelle bezorging en zeer aardige bezorger. Visitekaartje voor de zaak. MALU een aanrader voor als u van Pokebowl houd

Antwort von Malu

Woooooow Simon! Wat een geweldige review. We hebben dit gedeeld met het team. Namens het hele team: BEDANKT

Kirill Klein Lebbink
13 Juni 2023

Na een bevestiging te hebben gehad dat de bezorger onderweg was duurde het en duurde het. Gebeld, zou met 5-10 min zijn. Zou in mijn mail een compensatie krijgen, niets ontvangen. Na bijna een uur gewacht te hebben op een maandag middag gebeld om mijn bestelling te annuleren. Werd geregeld zei meneer, maar wederom ook niets ontvangen.

Vlad
13 Juni 2023

The best poke in town ❀

Antwort von Malu

Thankyou soooo much Vlad

Marion van der Waarde
12 Juni 2023

Een vriendelijke en vlotte bezorger, het eten was ruim voor de afgesproken tijd. Alles lekker smaakvol, de kip nog goed warm en de poke bowls heerlijk en flink van formaat (m) Aanrader!

Antwort von Malu

Marion, dit zijn de mooiste woorden van 2023. Wat fijn dat u dit zo heeft ervaren :)

Lars van Egmond
12 Juni 2023

Normaal gesproken altijd vijf sterren dit keer drie voor maaltijd en bezorging. In mijn beleving zat er geen verschil in deze large variant vergeleken met de normale. Avocado was niet goed rijp en mogelijk heeft te bezorger iets te enthousiast gereden waardoor mijn normaal gesproken altijd mooie pokebowl een beetje rommelig arriveerde. De smaak was verder oke. Volgende keer vast weer vijf sterren, althans daar ga ik van uit. Oh en de extra wasabi ontbrak.

Petra Witteman
12 Juni 2023

Zoals altijd heerlijk gegeten!!

Antwort von Malu

Onwijs bedankt nog Peet!

Samantha
12 Juni 2023

Altijd lekker, en snel geleverd

Antwort von Malu

Onwijs bedankt voor de feedback :-)

Yaman
12 Juni 2023
Antwort von Malu

Onwijs bedankt voor de feedback!

Petra
12 Juni 2023

Altijd zo lekker en fijn dat er nu ook bij ons geleverd kan worden 👌👌 top service !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Malu

Onwijs bedankt voor de mooie woorden Petra :)

Tan
12 Juni 2023
Antwort von Malu

Bedankt voor de feedback :-)

Harno
11 Juni 2023

Super netjes geregeld en goede service! Aanrader

Antwort von Malu

Bedankt voor het vertrouwen!

Linda Vos
9 Juni 2023

Heerlijke pokebowls en goede snelle bezorging!

Antwort von Malu

Linda, dank voor deze mooie woorden :)

Saskia de Vlieger
9 Juni 2023

Beste van Haarlem ⭐⭐⭐⭐⭐

MA
8 Juni 2023
Bakker
7 Juni 2023

Heerlijk zoals altijd!

David
6 Juni 2023

Goeie portie en mooi in verhouding. Smaakt altijd erg lekker.

Miriam K
6 Juni 2023
D Schaap
5 Juni 2023

Vers, maar wel teveel maĂŻs, dat overheerste

Sandy
5 Juni 2023

Heerlijk vers

Khachik Shakarian
5 Juni 2023

De lekkerste pokĂ© bowls! đŸ’ȘđŸŒ

Raisa ten Brink
4 Juni 2023
Saskia
3 Juni 2023

Een pokebowl van Malu is altijd super lekker. De beste van Nederland!

Ciska Hermans
3 Juni 2023

Heerlijk eten en keurig op tijd geleverd!

Esther
3 Juni 2023

Gewoon zoals altijd.... Heerlijk!

H.
3 Juni 2023

Heerlijke goed gevulde pokebowls. Alleen dit keer bestelling niet juist met de juiste ingrediënten. Ik kreeg lente ui ipv komkommer. En mijn vriend andersom.

Bob K.
2 Juni 2023

Wederom voortreffelijk gegeten! Royale porties en snel bezorgd.

Joost Botman
1 Juni 2023

Ik had een grote portie besteld, maar kreeg een kleine

Jandie
31 Mai 2023

Most amazing food and excellent service. Went the extra mile after a late delivery without us even asking. We will definitely eat here again. Highly recommended!

Bouke
31 Mai 2023

Goede bowl, had er eerder besteld, toen moest ik lang(er) wachten. Maar ze belden mij later zelf op om dit te compenseren. Dus top service!

Lineke
30 Mai 2023

Heerlijk en gezond, rij er graag voor om. Service is echt top! Bovendien vriendelijkheid die ik niet vaak meer zie.

Harno
30 Mai 2023

Super lekker aldus mijn kinderen.

Jeroen Spek
29 Mai 2023

Dik tevreden over jullie!

Bob K.
29 Mai 2023

Geweldig lekker gegeten! Vers en smakelijk. Fantastische service. Echte aanrader

Annemarie
29 Mai 2023
Bart
28 Mai 2023
Frank
26 Mai 2023

Het was weer heel erg lekker en stipt bezorgd; alleen 1 pokebowl was medium ipv bestelde large

Olaf
25 Mai 2023

Wel heel lekker. Jammer dat de kip zonder de bestelde sausjes geleverd werden.

Anja
24 Mai 2023

Altijd lekker, vers en snel bezorgd. En goede service. Ben groot fan!

Elian
24 Mai 2023

Zoals altijd op tijd, beleefde en aardige bezorger, en natuurlijk lekker eten ♡ Had alleen wel wat meer saus gemogen, maar daar trek geen ster voor af lol

C.A
24 Mai 2023

Heerlijke pokebowls! Goede prijs/kwaliteit verhouden

Carolina
23 Mai 2023
Ruscha Wijdeveld
23 Mai 2023

Heerlijk! Het hele team van de Erasmus heeft gesmuld van de Pokebowls!

Tessa
22 Mai 2023

Heerlijke goede gevulde spicy tuna bowl! Helaas waren de avocado fries op, anders had ik die graag ook besteld :) kom zeker weer bestellen!

M
22 Mai 2023

Super lekker. Goed gevuld. Ziet er goed uit.

Nina
22 Mai 2023

Wederom erg tevreden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annie van de Sluis
21 Mai 2023

Hii goedenavond, Vanavond bij jullie een bestelling geplaatst voor de H Reptonstraat 3. Deze werd uiteindelijk pas tegen half negen bezorgd. Ik heb telefonisch contact met jullie gehad en ik kon een mailtje sturen, zodat ik ter compensatie volgende keer een nieuwe bestelling kon maken voor het uitgeven bedrag van vandaag. Ik kan alleen nergens een mail adres vinden. Vandaar even op deze manier. Julie kunnen me bereiken op 06-48937683 of anniesluis@hotmail.com De pokebowls waren lekker, maar we hadden dan ook flinke trek Groetjes, Annie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
21 Mai 2023

2 x besteld nu, super lekker eten. Makkelijk bij late thuiskomst en erg snel bezorgd. Lekker en volgens mij beter dan een patatje đŸ€Ș. Ik vind het wel wat aan de prijs maar alles is erg duur tegenwoordig. Wel fijn als je rechtstreeks bij Mali besteld kun je een kortingscode invoeren. Zeker de uitbuiters uitsluiten. Tot de volgende MaluđŸ€Ș

Carolina
21 Mai 2023
Schouten
20 Mai 2023

Top eten!!

Madeleine
20 Mai 2023

Heerlijk, de beste in Haarlem!

Daan
19 Mai 2023

De laatste bestellingen waren telkens goed en ook snel bezorgd. Gisteren helaas een half uur later bezorgd dan gepland. En in beide bowls zat geen avocado, dat was jammer. Weinig wakame ook tov eerdere keren. Volgende keer beter, normaal is het heel goed!

Michelle
19 Mai 2023

Altijd heerlijke pokebowls en goede service! 👌

Marleen
18 Mai 2023

Wat heerlijk!! Ook de mini loempia’s zijn heerlijk!! Elke keer genieten, lekker vers.

Familie Kiel
17 Mai 2023

Heerlijk gegeten. Bowl zag er mooi en vers uit. Snelle bezorging.

Maddy
16 Mai 2023
Harno
15 Mai 2023

Mijn dochters vonden het super lekker. Netjes contact gehad over bezorging.

Sharon
15 Mai 2023

Heerlijk!

Paulina
14 Mai 2023

Super lekker zoals altijd

Henk van Velthoven
14 Mai 2023

-

Saar
13 Mai 2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding en ontzettend lekkere pokébowls. Wij zijn erg blij met Malu :)

Schouw
13 Mai 2023
Na
12 Mai 2023

De pokebowl was heerlijk. Gevraagd om de malunaise ipv Japansemayonaise en zonder ui, helaas niet gekregen (stond wel op de bon). Maakte het niet minder lekker overigens, maar misschien daar iets beter op letten?

Frank van Laar
12 Mai 2023

Uitstekend, echt heerlijk eten en sneller bezorgd dan vooraf aangekondigd, super!

Bink
10 Mai 2023

Binnen een half uur bezorgd en lekker!

Jeroen
8 Mai 2023

Wij bestellen hier regelmatig en halen het dan zelf op. Het eten is erg lekker! Zeer goede kwaliteit! Advies is wel tijdig te bestellen want het kan druk zijn .in deze zin positief. De pokebowl met kip is favoriet en kan aanvullen in hoeveelheid. Kortom een heerlijke hap !

Cindy
7 Mai 2023

Normaal altijd perfect eten! Vandaag helaas iets minder, rijst was een grote harde klont, mais was oud en zag er bijna uit alsof het bedorven was. Smaak was gelukkig niks mis mee. Hopelijk volgende keer beter! Bezorging is altijd snel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter Veldhuijs
7 Mai 2023

Was top!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maura
7 Mai 2023

het eten was erg lekker, vooral de kip.

Loek
7 Mai 2023
A
6 Mai 2023

Lekker gegeten! Alles vers. Gaan vaker bestellen.

Merel
6 Mai 2023
Esther de Graaff
4 Mai 2023

Heerlijk gegeten dank je wle

Yvonne
4 Mai 2023

Geweldig!

Sandy
4 Mai 2023

Perfect. Vers

Hennie
2 Mai 2023

Malu is de beste! Het eten is altijd vers en prima op tijd bezorgd! Hoera voor Malu!

Rachel
2 Mai 2023

Zoals altijd lekker en vers! En zoals altijd snelle bezorging! Top!

Wijnpand
2 Mai 2023

Super lekkere bowl en mega snelle bezorging

Monique
1 Mai 2023

Mooi op tijd gebracht,en weer een heerlijke pokebowl gegeten,de kip was lekker knapperig !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
29 April 2023

Smaak is heel goed! Alleen zeer prijzig en dressing is helaas vrij weinig.

Maggi
29 April 2023

Heerlijke poke bowl met krokante kip besteld. Super lekker. Voor herhaling vatbaar !

Rachel Zandvliet
24 April 2023

De heerlijkste pokebowls! Altijd op tijd en constant goede kwaliteit. Tijdens mijn zwangerschap genoten van de gebakken zalm pokebowls (bestellingen haalde ik op) en de laatste weken (mijn dochter is nu ruim 6 weken) weer heeerlijk van de echt versie. Wat had ik dat gemist! Jullie hebben mijn kraamtijd gemaakt 😄! Ga zo door!

Resi
24 April 2023
Madeleine
23 April 2023

Heerlijke pokebowl's en nog lekkerder zijn de gefrituurde kip!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jop
23 April 2023

Vurrukkulluk als altijd, tĂłp!

Leontien van Bruggen
23 April 2023

Zoals altijd was het weer heerlijk! Een goed gevulde bowl met verse producten.

tanjavdmeer@hotmail.com
22 April 2023

Er was een fout met de bestelling nu zou ik een mail krijgen van jullie met een korting op de volgende bestelling maar niet gekregen gr tanja

Almudena
22 April 2023

The quinoa was overcooked.

Simone
22 April 2023

We moesten iets langer wachten dan normaal, maar geen enkel probleem! Het eten was weer zo vers en de bezorger zo vriendelijk!!! Na het eten werden we nog gebeld of alles naar wens was! Wij bestellen hier vaker eten, complimenten over hoe smakelijk het altijd is en service echt een 10!

Mirte
21 April 2023

Heerlijk eten, smaakvol, vers, ziet er goed uit, bezorging hartstikke op tijd!

Merel
21 April 2023

Heeeeeerlijk, vers en de juiste temperatuur.

Jorn
21 April 2023
Maud
21 April 2023
Sandy
20 April 2023

Heerlijk

Katja
19 April 2023

Buiten de postcode, maar bij bellen bleek het rustig en wilden ze het toch bezorgen! De pokebowl was ronduit heerlijk, echt van genoten!

A
18 April 2023

Lekker! Er word ook gekeken naar je opmerking. Toppers!

Antwort von Malu

Hartelijk dank :-)

Agnes van Esdonk
17 April 2023

Wederom fantastisch, heerlijk gegeten. 👍

Antwort von Malu

Enorm bedankt :)

Rob Majoor
17 April 2023

Was redelijk op tijd en het eten was goed niet bijzonder maar goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Malu

Enorm bedankt Rob, we hopen dat we u de volgende bestelling positief kunnen verrassen :)

Yvonne
17 April 2023

Top niks anders fantastisch!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Malu

U bent geweeeeldig!

Sabrina
17 April 2023

Perfect! We blijven terugkomen omdat Malu de beste is

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

N.H
17 April 2023

Vaak enorm tevreden over mijn bestelling, in het weekend echter wat minder de laatste tijd. De bowl is wat slordiger in elkaar gezet en er zaten enorm veel edamame boontjes op, heel weinig saus en komkommer. Ook is de bowl normaal gesproken nog een beetje warm, dat was in dit geval helaas niet. De kip was helaas ook aan de iets taaiere kant. Gelukkig zijn de bowls vaak wel beter! Iets om in het weekend op te letten ;)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rachel
15 April 2023

Heerlijk eten!

Bakker
15 April 2023

Zoals altijd heerlijk!

Wendy
15 April 2023
HARNO Herman
14 April 2023

Zeer tevreden

Sandy
14 April 2023
Rick
10 April 2023

Uitstekend!

Naut
9 April 2023

Alles top, lekker vlot bezorgd. Alleen die mango was zwaar overrijp. Dat moet beter kunnen.

Joyce
8 April 2023
Anoniem
8 April 2023