Beoordelingen van Malu Haarlem

Recente recensies van Malu Haarlem

5 sterren na 159 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Absolutely amazing, high quality and a good ratio of toppings and rice! Will be ordering more here

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd weer een feestje... zó heerlijk! Kreeg er een sapje bij (framboos, banaan en appelsap) en was echt verrukkelijk! Ook de kip Malu special als side dish was waanzinnig!!! Mega aanrader en TOP service!

, 22-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verkeerde bestelling bezorgd, na een telefoontje perfect opgelost.

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd geweldige service, goede communicatie en zijn altijd in voor een leuk gesprek! En het eten is ook nog eens lekker.. Haha. Top toko! :D

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De wachttijd was iets langer dan normaal maar het was weer super. Vers eten kost wat langer maar is het wachten meer dan waard!

, 20-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vindt jullie eten fantastisch alleen de levertijden lopen zo ver uit, dat ook de kip koud was, om 18.10 besteld zou om 19.10 geleverd worden.....uiteindelijk na bellen om 19.50 bezorgd....jammer mijn honger was over zeg maar.....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet normaal hoe lekker! Elke keer weer verbaasd over hoe lekker en vers het is. En de bezorging elke keer weer optijd een dikke 10!

, 13-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede gevulde en verzorgde pokebowls!

, 08-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere pokebowls, zeker voor herhaling vatbaar.

, 07-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al vele malen bij Malu besteld, en altijd even lekker en super vers. Deze keer viel het erg tegen. De maïs was niet vers (bruinig van kleur) en de kip was anders dan normaal. Het was gewoon minder lekker dan we van Malu gewend zijn. Wij hebben het gevoel dat het gerecht niet vers was. Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke overduidelijke verse bowl. Goede hoeveelheid. Enige puntje van kritiek is iets te veel mayonaise waardoor het "gezonde" er een beetje vanaf gaat.

, 02-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!!!

, 01-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ons favoriete besteladres. Altijd vers en heerlijk!

, 01-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verse ingrediënten en een heerlijke smaak, zoals altijd!

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, verse, pokebowls zoals altijd! Veel sneller bezorgd dan ooit. Zoals altijd een aanrader. Best in town!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed, altijd lekker. Ik heb al verschillende zaken uitgeprobeerd, maar kom toch altijd terug bij Malu. De sushirijst is zeer smakelijk en de ingrediënten zijn vers. Ik krijg nu alweer trek!

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pokebowls en sapjes. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Zeker een aanrader. Wij bestellen vaker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker! Deze keer kregen we helaas geen sojasaus erbij en de vorige keer wel (niet besteld toch gekregen). Het was ook snel bezorgd en de bezorger was een oudere man en super vriendelijk! We hadden helaas geen kleingeld in huis dus ik heb deze man helaas geen fooi kunnen geven..

, 29-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

saus vergeten bij de dumplings, verder alles weer top

, 29-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er waren problemen met de bezorger. Wel werd daar goed over gecommuniceerd! Als service een extra shake. Pokebowl smaakte top. Alleen jammer dat de malumpia’s er niet bij zaten.

, 28-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!

, 26-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, gezond, betrouwbaar, klantvriendelijk en snel Mjammie

, 26-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bowl met zalm was heerlijk! Beetje jammer dat er alleen een haar in m’n eten zat en de bestelling een uur te vroeg kwam.

, 26-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is altijd super. Maar de bezorging was deze keer uitzonderlijk. Binnen een kwartier. Petje af.

, 22-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-08-2020

Kwaliteit:

Rating

, 14-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was heerlijk! Grote porties, verse ingrediënten en zéér vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, en altijd heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker. Ik ga hier vaker bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel lekkere pokebowl, fijne service!

, 05-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was top. Lekker en op tijd bezorgd.

, 03-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt áltijd lekker, gulle porties, heel vers, op tijd bezorgd. Fijn dat je zelf je bowl kan samenstellen ook. Ik ben erg blij met Malu!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer zalig en rijk gevuld met ingrediënten.

, 31-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was super lekker en vers! De bezorging was ook super snel. Het enige jammere was dat ik mijn bowl zelf had samengesteld en de komkommer vergeten was, maar dat neem ik voor lief omdat het eten zo lekker was! Wij bestellen graag nog een keer.

, 30-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De zelf samengestelde Pokebowl was lekker, maar de standaard bowls waren helaas niet bijzonder. Met name mag er aan de vegetarische bowl wel wat gesleuteld worden. Die was saai en de soja droog. Een beetje een ondergeschoven kindje. Een gemiste kans! Ik zou zeggen maak er wat van, want verder was alles vers en prima!

, 28-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers. Mooi opgemaakt. Zeer snel bezorgd vanuit Haarlem in Zandvoort. We halen hier regelmatig en nu voor het eerst laten bezorgen. Zeker voor herhaling vatbaar

, 28-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed! Echt lekkerste pokebowls van Haarlem en omstreken. Customer service ook echt dik dik dik in orde. Snelle Levering, goed eten.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten! 2 dagen achter elkaar besteld, en beide keren genoten! 2e keer was alleen persoonlijk de lente uit iets te grof gesneden, verder zeer tevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestellen vaak omdat het gewoon goed is. Heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk, vlotte levering en enorme pokerbowl die medium, hooguit mag de mayo iets minder en zou meeleveren zakje sojasaus het geheel perfect maken maar verder was het top.

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en gezond eten als je geen zin hebt om te koken

, 20-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! Alleen volgende keer wel de saus over de poke bowl en niet alles apart in bakjes als ik alleen extra saus vraag

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijke pokebowl en goede prijs kwaliteitverhouding.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg smakelijke bowls, en heel snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed!

, 18-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en vers! Gewoon een aanrader, kan er niets aan toevoegen :)

, 18-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd top!!!

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerste pokebowls die ik ooit geproefd heb. Absolute aanrader!!

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-07-2020

Kwaliteit:

Rating

, 10-07-2020

Kwaliteit:

Rating

wat n zalige poke bowl. Vers en goed gevuld. Vandaag n gratis drankje bij mijn bestelling. Voor herhaling vatbaar. En er werken hele aardige mensen. Het is ze gegund dat deze zaak n succes word.

, 10-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer prima kwaliteit, lekkere en verse ingredienten en snelle bezorging. Alleen was een van de poke bowls slechts halfvol, terwijl we een large hadden besteld. (zalm met extra tonijn). De andere large bowls waren veel groter. Kan gebeuren, maar we geven het toch even door. Dank.

, 06-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima poke bowls. Gevraagd om wat extra dressing/saus en die kregen we er keurig netjes apart extra bij voor niets. Bezorging was sneller dan verwacht.

, 04-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

The poke was delicious, as always!

, 02-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hoi, ik bestel bijna wekelijks bij jullie, want ik vind jullie pokébowls over het algemeen erg lekker, maar ik vind de service wel heel erg inconsequent. Ik weet nooit precies wat ik moet verwachten als ik iets bestel, soms krijg ik er van alles bij (wasabi bv.), soms niet, soms vergeten jullie dingen (gisteren bijvoorbeeld zat er geen avocado bij terwijl ik dat besteld had), en ik heb ook het idee dat een grote portie soms alleen maar wat meer rijst bevat. Daarnaast was mijn pokébowl gisteren helemaal warm, dat is volgens mij niet de bedoeling, toch? Ik heb hem eerst maar twintig minuten in de vriezer gelegd... nou ja, ik zal wel bij jullie blijven bestellen, maar jullie kunnen je service wel verbeteren.

, 30-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Stipt op tijd en superlekker!

, 28-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een vegan en chicken bowl met shusirijst. Echt super lekkere maaltijd.

, 28-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker!! Genoeg van elke topping

, 18-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk verse, Zeer goed gevulde pokebowl. Snelle en vriendelijke bezorging. What do you want else?

, 18-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super aardig en behulpzaam!

Reactie van Malu:Hi Hannah =) De waardering vanuit ons team is zooooo onwijs groot voor je positiviteit en de geplaatste bestelling. Wij zijn de steun echt enorm dankbaar, en dat u dit voor ons bekroont met een prachtige review zorgt er voor dat onze dag niet meeer stuk kan! Wij danken u nogmaals uit het hart voor de review en de order, en hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Malu Poké! Graag tot snel weer =)

, 04-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, meedenkend!! Maar belangrijker nog, “heerlijk”

Reactie van Malu:Dit is eeen review waar wij ERG BLIJ mee worden :) Wij waarderen uw steun en positiviteit enorm, hartelijk dank voor dit allemaal. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Malu Poké :)

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker!

Reactie van Malu:Hartelijk dank voor uw geweldige review! Groetjes, Team Malu Poké

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

3 zelf samengestelde poke bowl besteld, jammer dat 3 van de 3 niet de ingrediënten bevat die besteld waren maar aangevuld met andere dingen. Had slecht kunnen aflopen als het niet optijd had gezien ivm allergieën. Bezorging was ook 30 minuten later dan stond gemeld door drukte

Reactie van Malu:Sadrach, hier schrikken wij ENORM van! Zou je ons even een mail met je contact gegevens kunnen sturen naar info@maluhaarlem.nl Zelf ga ik er voor zorgen dat dit op een gepaste manier wordt opgelost, mijn diepste excuses voor het enorme ongemak. Team Malu Poké

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en kapot lekker!! Bezorger was super vrolijk 👌👌

Reactie van Malu:Tim!! Hartelijk dank voor de fantastische review, wij waarderen dit echt enorm en zijn super dankbaar voor de steun in deze bizarre periode. Wij hopen u snel terug te mogen zien bij Malu Poké. Groetjes, en blijf gezond =) !!

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker en werd super snel bezorgd op vrijdagavond

Reactie van Malu:Hi Sanne! Wat een super fijne review, enorm bedankt voor je steun en voor je positiviteit! Wij waarderen dit enorm, en wij hopen dat we in de toekomst alleen nog maar meer positiviteit mogen verwachten van elkaar =) Wij danken je uit de grond van ons hart! Tot snel weer bij Malu Poké!

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten erg lekker, en warm Alleen de bezorgtijd van meer dan een uur weerhoudt mij ervan nogmaals te bestellen

Reactie van Malu:Hi Nynke, Hartelijk dank voor je positieve feedback. Wij zijn zeer dankbaar voor de geplaatste bestelling, en zijn super blij dat het heeft gesmaakt. Echter zie ik een groot verbeterpunt voor ons zelf, en dat is de levertijd. Zoals u weet heerst er wereldwijd helaas een pandemie, waardoor alles anders loopt als normaal, zo ook voor ons. Mede door het toenemend aantal bezorgrestaurants zijn wij genoodzaakt om ons bezorggebied uit te breiden naar iets verdere postcodes, om zo toch aan de nodige klandizie te komen om simpelweg te kunnen overleven. Wij garanderen dat niet élke bestelling langer duurt als gehoopt, maar dit net die ene bestelling is die op een verkeerd tijdstip is gevallen. Het had kunnen zijn dat mijn collega's allemaal onderweg, sommige op een langere afstand en sommigen op een kortere afstand. Onze Pokébowls zijn naar ons zeggen van topkwaliteit en wij willen dan ook zeker niet haasten om het zsm bij u te leveren. Voedsel moet altijd goed geleverd worden en wij nemen dan ook onze tijd voor het bereiden van de Pokébowl en snacks/juices. Zou u mij een mail kunnen sturen naar info@maluhaarlem.nl? Wij hopen u vooralsnog snel weer te mogen verwelkomen bij Malu Poké. Team Malu Poké

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben hier heerlijk gegeten, de beste pokebowl die ik heb gehad. De shakes zijn ook een aanrader!

Reactie van Malu:Hi Lies, Wij zijn echt super blij met uw feedback! De shakes zijn inderdaad ook echt ons all-time favoriet, de bowls zijn wij verslaafd aan! Tot snel weer =)

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pokebowl, maar helaas kwam de maaltijd 3 kwartier later dan de “verwachte bezorgtijd”. Er is door de vriendelijke eigenaar beterschap beloofd en we kregen wat extraatjes bij de bestelling. Ik geef Malu zeker nog een kans want zoals gezegd zijn het heerlijke pokebowls.

Reactie van Malu:Hi Myrna, Zoals besproken klopt het inderdaad dat we laatste tijd wat vertraging hebben op onze bestellingen. Dit omdat we ons bezorggebied hebben moeten vergroten om zo toch aan de nodige bestellingen te komen tijdens de crisis, gezien de vele nieuwe bezorgrestaurants in de stad. Wij danken u dan ook van harte voor uw steun, uw feedback en uw positiviteit. De aardige eigenaar zal er zeker wat leuks bij doen de volgende keer dat u besteld, wij zijn blij met u :) Tot snel weer bij Malu Poké!

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas kwam de bezorging 50 minuten te laat, was de rijst vrij droog en er werd geen soya saus meegeleverd. Ter compensatie van de vertraging zouden we drinken erbij krijgen maar ook dat is niet meegeleverd.

Reactie van Malu:Hi Lobke, Wat ontzettend vervelend dat u dit zo heeft moeten ervaren. Wij hebben de laatste tijd te maken met een vergroot bezorggebied om zo toch op de been te kunnen blijven tijdens de crisis, gezien het grote aantal bezorgrestaurants in de stad. Stuur ons anders even een e-mail naar info@maluhaarlem.nl dan doe ik u een goede compensatie voor dit gebeuren. Tot snel weer bij Malu Poké!

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Malu:Super bedankt voor de mooie review Lies! Tot snel weer bij Malu Poké!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke poke bowls, niet duur en we kregen zelfs een gratis toetje van de kok. Echt super!

Reactie van Malu:Hi Musette, Wij vinden het erg fijn om uw review te lezen. Het toetje is de Haupia, echt een super super lekker toetje die wij binnenkort op ons menu zullen aanbieden ook =) Bedankt voor uw steun en positiviteit in deze bizarre tijden, wordt echt gewaardeerd! Groetjes, Team Malu Poké

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd verse ingrediënten die ruim worden toegevoegd, verse vis en ziet er mooi uit. De smaak is super goed en bezorging ook altijd op tijd. Malu is echt een aanrader en een aanwinst voor Haarlem!

Reactie van Malu:WOW! Wat een super mooie review! Dit lezen wij echt met volle trots, wat super fijn dat u dit zo heeft mogen ervaren. Wij zijn er dagelijks om ons best voor u en vele anderen te doen, om jullie te voorzien van de beste bowls en juices in ons prachtige Haarlem. Wij danken u uit het hart voor de steun en voor uw positiviteit! Groetjes, Team Malu Poké

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na een aantal goede ervaringen was het dit keer helaas een minder goede ervaring. De bestelling was om kwart voor 8 geplaatst en werd uiteindelijk om kwart voor 10 bezorgd. Als ik dat had geweten, had ik niet besteld. Op 1 van de 2 bowls miste helaas een aantal ingrediënten; de bosui en gember waren niet aanwezig. De sojasaus zat er niet bij dit keer. De bezorger was erg vriendelijk.

Reactie van Malu:Hi Daan, Wat vervelend dat u dit zo heeft moeten ervaren. Onze diepste excuses hiervoor. Wij hebben de laatste tijd, net als vele andere horecagelegenheden in de stad te maken met de corona crisis. Dit betekend dat wij ons bezorggebied hebben moeten uitbreiden om zo tóch op de been te mogen blijven door aan klandizie buiten Haarlem te komen. Haarlem heeft er de afgelopen maanden tig nieuwe bezorgrestaurants bij gekregen, waardoor het voor ons lastiger is dan voorheen. Natuurlijk vertrouwen wij op onze kwaliteit, maar als de klant wegvalt dan zien wij geen andere optie als uitbreiden om het te forceren. Dit heeft helaas ook zijn negatieve kant zoals een lange wachttijd. Wij willen nogmaals ons excuses aanbieden, ook voor de verkeerde ingredienten op de bowl, ik heb het keuken team er op aangesproken en zij zullen er scherper op staan. Wij hopen dat u ons vergeeft, en mocht u nog een bestellingen willen plaatsen, zou u dan even contact op willen nemen met de zaak en willen vragen naar Lapo? Hopelijk tot snel weer bij Malu Poké!

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere Pokebowl besteld, het kwam ook precies op het afgesproken tijdstip! Enige minpuntje was dat ze een paar ingrediënten door de war hadden gehaald, waardoor het niet helemaal was zoals besteld. Maar nog steeds heerlijk!

, 23-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Iets meer sojasaus en wasabi graag. Voor de rest verslavend lekker!!! Perfecte hoeveelheid.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Ben altijd tevreden over de pokebowls! De bakjes zijn rijk gevuld & het ziet er altijd erg mooi en lekker uit. En dat is het ook :) altijd op tijd bezorgd; een dikke 10!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

👌***** 5 steren

Reactie van Malu:WERELDGOZER BEN JE MARCO!

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect. Heerlijk en snel. Love it!

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer geweldig en een snelle levering.

Reactie van Malu:U BENT GEWELDIG TANTE MOON!!!!! =)

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bij een van de bowls ontbrak de avocado. Ook was de bowl droger? Kan niet exact de vinger op de pols leggen waar het aan ligt, mogelijk dat een saus ontbrak, maar het was een stuk minder smeuïg dan normaal.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed op tijd en netjes bezorgd. Ik miste alleen het pittige in de spicy tuna bowl, verder zeer lekkere bowl ook zonder het pittige.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en royaal.

, 16-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heel lekker

, 15-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pokebowls! De mango was alleen een beetje weeïg.

, 10-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Superlekker altijd vers en heel erg aardig!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

altijd heerlijk! MAAR ik heb nu voor de vierde keer geen sojasaus erbij gekregen. en aangezien dat het écht afmaakt is dat wel héél jammer...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de tweede keer besteld, eerste keer was ik erg tevreden. Dit keer op een zondag besteld en 2 uur moeten wachten op mijn bestelling. Werd netjes een drankje aangeboden maar na 2 uur wachten ben je er toch wel klaar mee. De poke bowl was minder als de vorige keer, kan door de drukte komen maar het viel een beetje tegen. Grote stukken komkommer, heel veel mayonaise en te veel sojabonen. Best duur, dus teleurgesteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt superlekker, goede service en een normale portie is al meer dan genoeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nieuwe receptuur is geweldig heb weer heerlijk gegeten.

, 26-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker alleen erg jammer dat het bakje soja saus er niet bij zat ... Graag beter op letten bij bezorging :)

, 09-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke Poke Bowls! Je krijgt altijd super veel zalm en tonijn erbij. Beter dan de andere Poke Bowls in Haarlem. Malu is de beste!

, 03-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed gevulde gezonde maaltijd. Bezorgd op de beloofde tijd door een vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed, vers, veel en lekker! Ondanks een verkeerd ingrediënt (tonijn erbij ipv 2xzalm) kon ik dat stiekem wel waarderen. Een verrassingsbowl! Misschien leuk, nieuw, concept? Kipstukjes zijn een aanrader.

, 18-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker en vers. Snelle verzorging ook

, 15-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima en snel. Heerlijk en vers. Malu is een aanwinst!

, 15-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed weer 👍🏻

, 12-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere, rijk gevulde poke bowl !

, 11-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was ruim 20 minuten te laat, daar ben ik overigens wel netjes over gebeld door Malu. Volgens mij miste ook de krokante zeewier als topping. Ik had nu voor het eerst salade als basis, dat was helaas ijsbergsla.. ik vind daar altijd weinig smaak aan zitten. Ik zou ze aanraden om andere sla te gebruiken. Ik neem de volgende keer in ieder geval weer gewoon rijst. Kwaliteit van het eten is wel echt goed!!

, 08-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten ! Hele goede service en de pokebowls zijn fantastisch!!

, 24-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super fijn geholpen! Onwijs klantvriendelijk en de bowls weer verrukkelijk zoals altijd!! Aanrader.

, 22-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke Poke Bowl! Veel zalm en veel toppings!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste paar bestellingen misten er een aantal ingrediënten, hier zijn we echter goed en voldoende en op een aardige manier voor gecompenseerd. Echter de laatste bestelling miste weer de twee duurste ingrediënten en zat er ook nog een haar in de pokebowl.

, 15-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit altijd op! Lekker eten. Goede prijs en vers.

, 13-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en fijne bezorging

, 09-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en snel toppers zijn het

, 01-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super kwaliteit, niet duur, goede bezorging!!

, 27-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was weer helemaal top! Bezorging iets later, maar daar werd over gebeld.

Reactie van Malu:Hi Eva! Hartelijk dank voor je reactie en vooral voor je begrip. We zien je graag snel weer terug :) Groetjes, Team Malu Poké

, 27-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was erg lekker, je krijgt veel voor wat je betaald en de kwaliteit was erg goed! Top!

Reactie van Malu:Hi Nino! Hartelijk dank voor je reactie, much appreciated. Zien je graag snel terug man :) Groetjes, Team Malu Poké

, 21-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pokebowl was weer heerlijk: graag wel letten op de opmerking vanwege allergieën. Nu moest ik het er zelf uithalen.

Reactie van Malu:Hi Anouk, leuk om je weer te zien! Hartelijk dank voor je reactie at first, we hebben het hier met het team over gehad, en zullen dit uiteraard meenemen. We zien je graag snel weer terug :) Groetjes, Team Malu Poké

, 15-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Malu:Kitty! Many thanks :) Groetjes, Team Malu Poké

, 14-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Malu:Daan, toppper! Groetjes, Team Malu Poké

, 28-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gezond eten en perfect op tijd ! Alle sterren waard

Reactie van Malu:Dag Ilse, Dit waarderen wij enorm, hartelijk dank voor de erkenning =) Groetjes Team Malu Poké

, 24-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zonder twijfel de beste Pokebowl in Haarlem. Helaas wordt er elke keer bij de bestelling wel wat vergeten, ene keer sojasaus andere keer de extra tonijn bij de zalm Pokebowl. Let daar aub wat scherper op!

, 23-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk, perfect: vers, genoeg, en heerlijk! Mayo weer goed in proportie en wordt altijd met een lach bezorgd. Ik zou het elke dag kunnen eten :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere verse maaltijd. Goede smaak, grote portie!

, 16-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Too!

, 14-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke bowls, en snelle bezorging!

, 11-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk, maar deze keer met de perfecte portie mayo erop. Bedankt.

, 09-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wachttijd 2 uur (op een dinsdagavond), mango ijskoud alsof het bevroren was geweest en ijsthee gekregen ipv cola. Verder wel goed gevulde bowl en smaak was goed.

, 08-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit en royaal gevuld.

, 08-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was perfect in orde en snel bezorgd voor een normale prijs. Top!

, 07-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldige pokebowls! Kipstukjes lekker krokant en gekruid en zalm/tonijn lekker gemarineerd. Echt een feestje. Ik mis alleen de optie om wasabi toe te voegen aan de bestelling, dat zou het echt perfect maken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top allern was pokebowl niet helemaal compleet avocado ontbrak tereijl er wel voor wordt betaald

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers en gul, zoals elke keer. Misschien willen jullie iets minder gul zijn met de mayo, maar dat zal ik in mijn opmerkingen erbij zetten als ik weer bestel. Het overheerst de verse ingrediënten nu erg en het is juist zo'n gezonde, uitgebalanceerde bowl

, 28-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk ! Bezorging wat minder omdat de poke bowls rommelig waren geworden en de sojasaus in de tas had gelekt.

, 23-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top! Heerlijke poke bowl vers en erg lekker Voor herhaling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De beste pokebowls en heel vriendelijk personeel!

, 14-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse maaltijd!

, 12-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik zou dit iedere dag kunnen eten! Goede portie, heerlijke smaken, vriendelijke en vaak snelle bezorging. Als het druk is, bellen ze. Ik heb Malu nu al bij een aantal vrienden aanbevolen en blijf dat doen. Ga zo door!

, 09-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers en lekkere grote porties top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nu meerdere keren besteld en iedere keer zijn er producten op. Als vervanging wel blikjes drinken gekregen maar op de andere bowl zaten weer verkeerde producten. Avocado was nog erg hard en niet lekker. Daarnaast heel veel Japanse mayo waardoor je de rest niet goed proefde. Er wordt ook geen sojasaus bij geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wakame vergeten, werd snel opgelost, voor de rest lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere pokebowls! Verse ingredienten en ook goed gevuld! Snelle en nette bezorging! Helaas waren jullie deze keer de zeewiersalade vergeten die ik had bijbesteld!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heeeeerlijk!!

, 08-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en vers!

, 21-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verse en smaakvolle ingrediënten, snelle bezorging. Top!

, 10-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik werd netjes op de hoogte van mijn bestelling gehouden, de medium bowl was meer dan genoeg zag er mooi uit en de smaak was super. De juices waren ook verrassend van smaak je krijgt zeker waard voor je geld. Voor herhaling vatbaar !!

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke bowl, verse producten, hele klantvriendelijke behandeling. Dit hadden we nodig in de buurt!

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vriendelijke en nette bezorger, en heerlijke pokebowl! Zee tevreden.

, 27-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks de afstand, erg snel geleverd. De ingrediënten zijn super vers, wat zorgt voor een heerlijke smaak. Kortom een absolute aanrader!